Wie zijn je klanten? Wat voor auto rijden ze? Wat kopen ze bij je? Wanneer en hoe vaak? Als je dit weet, kun je bouwen aan klantrelaties. De module Customer Intelligence laat de cross-selling zien tussen forecourt, carwash en shop op basis van het kenteken dat bij elke tank- en wasbeurt wordt herkend. Dit biedt talloze kansen voor promotionele acties, incentives en advertising. Deze acties worden meetbaar op klantniveau en niet alleen meer op omzetniveau. Met Customer Intelligence wordt de klant echt centraal gesteld!

INNOVATION

De mogelijkheid om werkbare klantprofielen te definiëren.

INSIGHT

Inzicht in klantgegevens en koopgedrag op basis van kenteken.

IMPACT

Een schat aan mogelijkheden om meer te kunnen verkopen.

  • Strategisch inzicht in het gedrag van al je klanten
  • Per transactie zicht in de aankoopgeschiedenis
  • Klantentrouw tussen forecourt, carwash en shop wordt meetbaar

[texto * marcador de posición de empresa "Empresa"]
[texto * marcador de posición de su nombre "Nombre"]
[correo electrónico * marcador de posición de su correo electrónico "Dirección de correo electrónico"]

“De complexiteit van de concurrentie neemt toe. Jouw unique selling points zijn niet meer onderscheidend. De enige manier om je service te verbeteren is door te personaliseren.”

Steven Van Belleghem - Keynote speaker over nieuwe technologie, management en klantrelaties

Jouw tankstation klaar voor de toekomst?

Dennis Klarenbeek en Lennart Bakker staan voor je klaar! We demonstreren je PumpWatch met plezier zodat je met eigen ogen ervaart hoeveel praktische, dagelijkse zaken vele malen veiliger, efficiënter en klantvriendelijker kunnen.

Lennart Bakker

0318 666694